czwartek, 19 czerwca 2014

Prolouge

Minął rok odkąd odszedł, 365 dni a ja nadal odczuwam jego brak. Jego nieobecność daje mi się we znaki. Chociaż moje serce krwawi moja mama mówi, że mam iść na przód. Jednak ja nie potrafię. Przede mną kolejny rok w Hogwarcie i chociaż moje marzenie się spełniło i jestem kapitanem quiditcha nie podoba mi się to, że wskoczyłam na jego miejsce. Teraz odczuwam jego nie obecność bardziej niż przedtem. Jestem prefektem, jestem popularna, mam trzy wspaniałe przyjaciółki : Lawender, Paravati  oraz Hermionę, która została aby mnie wspierać. I chociaż mam świadomość,  że mój brat i mój ukochany starają się pokonać Voldemorta, robią coś  dobrego to wolałabym żeby siedzieli na tyłkach i się uczyli a walkę ze złem pozostawili dorosłym.
Nowym dyrektorem został Snape znienawidzony przeze mnie  nauczyciel a Mcgonnagal  jest bliska zwolnienia Wszystko z winy pieprzonego Voldemorta, który postanowił zniszczyć moje życie.
Gdyby nie Hermiona, mama, tata ,Fred. George, Billy oraz Charlie I przyjaciele rodziny najprawdopodobniej nie było by mnie tu już.
Tęsknie za bratem i Harrym to mi się wydaje takie straszne, a to dopiero początek...
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Hejka to znowu ja!!
Ten prolog został napisany przy pomocy mojej kumpeli
Pierwszy rozdział pojawi się niedługo
Bye
Anieelaas ;***

6 komentarzy:

  1. Tak nawet fajnie nam wyszedł xD Mój pomysł z Drinny xD Koffam ich xD
    Czekam na next
    V.V

    OdpowiedzUsuń
  2. Więc od czego tu zacząć Prolog jest boski
    Jestem fanem Harry'ego Pottera I ostatnio tak sobie przeglądałem różne blogi i tu nagle wpada mi tu twój blog od razu zaczynam czytać i co widzę zajebisty prolog
    W tym opowiadaniu będzie Draco i Ginny prawda??
    No ciekawie,ciekawie jak do tego dojdzie
    Hermiona została?? Fajnie
    Będzie z Ronem??
    Fred ma żyć xD
    Czekam na 1 rozdział
    Krystian

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak prolog jest bardzo fajny czekam na 1 rozdział
    Anonimek

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie się zapowiada, z niecierpliwością czekam na pierwszy rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  5. O Matkooo jakie to fajne ja chcę pierwszy rozdział!!
    Nie uśmiercaj Freda!!!!
    Wiecznie kochająca Draco

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za tak pozytywne komentarze mam nadzieję, że was nie zawiodę ^^

    OdpowiedzUsuń