piątek, 20 czerwca 2014

Dziękuję ;***

 Tak na prawdę na pomysł by stworzyć tego bloga wpadła moja koleżanka i za to Wera ci dziękuję. Nigdy nie myślałam, że w ciągu dwóch dni (nawet nie całych ) może się tylu osobą spodobać. Dla mnie jedna osoba, której się mój blog podoba jest kimś dla kogo mam chęci coś pisać. W ogóle wydawało mi się, że te moje wypociny nikomu się nie spodobają a jeśli by były jakieś komentarze to jedynie negatywne.
 DZIĘKUJĘ WAM ;* !!!!

Teraz chciałabym jeszcze bardzo podziękować tej : 
Veronica Verdas
za pomoc w Prologu i pomysł na to by w pierwszym rozdziale Draco i Ginny poszli na spacer.. :**
 DZIĘKUJĘ WERUŚ !!!! ;***
 
Wiem, że dla wielu osób ten blog to porażka ;/ ale chciałabym powiedzieć, że będę starała się dla tej garstki osób pisać jak najlepiej... , i że jesteście kochani ;*
 
Mam nadzieję, że pisząc nowe rozdziały zyskam nowych czytelników chociaż głównie mi zależy by nie stracić tej mojej garsteczki...
 

3 komentarze:

  1. Proszę o brawa dla mnie <333
    Nie a takk na serio nie masz za co dziękować to ty masz talent a ja tylko ci pomagam <33
    Czekam na dwójeczkę :*****

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie masz za co dziękować ta twoja koleżanka ma dobry łeb hehe
    Ty masz naprawdę talent
    Dziękuje ci że prowadzisz tego bloga
    Krystian

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezuniu jaki fajny blog nie dawno go odkryłam ale nie obiecuje że bede komentować bo leniuch ze mnie

    OdpowiedzUsuń